تابستانه

ساخت وبلاگ

کاربرگ دبستان چيست و چه کاربردي دارد؟

 

امروزه با توجه به کارگيري متدهاي نوين تدريس، کاربرگ هاي دبستان با اهداف آموزشي مختلف به عنوان يکي از ارکان تکميل کننده آموزش مورد استفاده قرار مي گيرند.

در عصر حاضر و با گسترش محتواي آموزشي ارائه شده در کلاس هاي درس استفاده از ابزارهاي کمک آموزشي اهميت بسياري پيدا کرده اند و نقش بسزايي در تکميل فرايند يادگيري دارند. يکي از کاربردي ترين ابزارهاي کمک آموزشي حال حاضر کاربرگ ها مي باشند که با شکل و فرمت هاي مختلف در طول سال هاي گذشته در اختيار دانش آموزان در مقاطع مختلف قرار مي گرفتند و امروزه بيش از پيش با تاکيد بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

امروزه با توجه به کارگيري متدهاي نوين تدريس، کاربرگ هاي دبستان با اهداف آموزشي مختلف به عنوان يکي از ارکان تکميل کننده آموزش مورد استفاده قرار مي گيرند. به ويژه در مقطع دبستان که با توجه به پايه اي بودن تمامي مطالب درسي تثبيت و تفهيم محتواي آموزشي با بهره گيري از کاربرگ ميسر خواهد شد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به بررسي مفهوم کاربرگ دبستان و فوايد خريد کاربرگ و کاربرد هاي آن به عنوان ابزار کمک آموزشي در مقظع ابتدايي  بپردازيم. با ما همراه باشيد.

کاربرگ دبستان چيست؟

 

 کاربرگ يا همان پيک آدينه مجموعه برگه هاي آموزشي هستند که توسط معلمين طراحي شده و به عنوان يک  تکليف هدفمند در اختيار دانش آموزان قرار مي گيرد. معلمين با توجه به توانمندي و نيازهاي آموزشي دانش آموزان دبستاني محتواي آموزشي مورد نظر خود را در قالب نمونه سوالات، تمرين و بخش هاي ابتکاري ديگر گردآوري نموده و در نهايت کاربرگ مورد نظر خود را طراحي مي نمايند. به طور معمول کاربرگ ها به صورت هفته اي طراحي مي شوند و در پايان هر هفته به دانش آموزان ارائه مي شود.

يکي از اهداف آموزشي کاربرگ، تکرار و تمرين دوره ي مطالب آموزشي مي باشد که در طول يک هفته در کلاس تدريس شده است. بنابراين محتواي کاربرگ ها گزيده اي از مطالب تدريس شده تمام دروس است و صرفا مختص به يک درس خاص نمي باشد.

البته اين نکته قابل ذکر است که تهيه و طراحي هفته اي کاربرگ کاري زمان براست و انرژي و وقت بسياري از معلمين عزيز مي گيرد. لذا مدارس با خريد و تهيه کاربرگ از موسسات و گروه هاي آموزشي معتبر که مطابق با استانداردهاي آموزشي فعاليت مي کنند، مي توانند به صورت بهينه و مقرون به صرفه از اين ابزار کمک آموزشي بهره‌ مند شوند. مزايا و کاربرد هاي پيک آدينه يا همان کاربرگ ها بسيار متعدد مي باشد، به گونه اي که به عنوان يکي از محصولات کمک آموزشي دبستان شناخته شده اند.

کاربردهاي کاربرگ دبستان

کاربرگ به عنوان يکي از موثرترين ابزارهاي کمک آموزشي در مدارس به ويژه در مقطع دبستان مورد استفاده قرار مي گيرد. و با توجه به اهداف آموزشي که دربردارد کاربرد هاي بسياري نيز داراست که از جمله مزاياي کاربرگ نيز به شمار مي رود. از جمله کاربرد هاي کاربرگ ( پيک آدينه) مي توان موارد زير را نام برد:

 

ارائه کاربرگ به عنوان تکليف خلاقانه

 

کاربرگ ها مدل خلاقانه و هدفمندي از تکاليف به شمار مي روند، که از نظر تاثيرگذاري بر يادگيري بسيار کارآمد تر از تکاليف سخت و طااقت فرساي سنتي هستند. محتواي آموزشي کاربرگ ها به گونه اي طراحي شده است که توانايي هاي علمي و مهارتهاي حرکتي، هوش و خلاقيت دانش آموزان دبستاني را به چالش مي کشاند.

کاربرگ يا پيک آدينه اين فرصت را به معلمان مي دهد که به جاي ارائه حجم زيادي از تکاليف که بازدهي چنداني هم ندارد و باعث دل زدگي و فرسودگي دانش آموزان نيز مي شود، از کاربرگ هاي هفته اي به صورت هدفمند استفاده نمايند. و باعث ترغيب دانش آموزان به انجام تکاليف آخر هفته خود شوند.

ارزيابي عملکرد دانش آموزان

يکي ديگر از کاربردهاي کاربرگ ارزشيابي دانش آموزان در طول يک هفته مي باشد. بدين گونه که دانش آموزان در طول يک هفته تمام مطالب درسي را دريافت مي نمايند و در آخر هفته با حل کاربرگ  ميزان يادگيري آنها مورد ارزيابي قرار مي گيرد. ضمن آنکه حل کاربرگ پس از هر هفته آموزشي اين فرصت را به معلمان مي دهد تا نقاط ضعف و قوت دانش آموزان را شناسايي نمايند تا در کوتاه مدت مشکلات درسي آنها رفع و تصحيح شود.

 

 

a2_9ao8.jpg

 

تکرار و دوره ي مطالب آموزشي

در فرايند آموزش يکي از مواري که بسيار اهميت دارد، نهادينه سازي مفاهيم آموزشي مي باشد. لذا ارائه و تدريس مطالب درسي به تنهايي کافي نيست و آنچه که باعث تثبيت داده ها مي شود مرور مطالب و حل تمرين هاي مرتبط مي باشد. کاربرگ ها با توجه به ساختاري که دارند زمينه را براي دوره ي مفهومي و غيرمستقيم مطالب درسي، تکرار و تمرين مطالب تدريس شده در طول يک هفته مهيا مي کنند.

 

مطلع شدن والدين از محتواي تدريس شده

کاربرگ ها از جمله ابزارهاي کمک آموزشي هستند که اين امکان را به اوليا مي دهند تا در جريان محتواي آموزشي ارائه شده و روند يادگيري فرزندان خود قرار گيرند. ضمن آنکه پس از بررسي کاربرگ ( پيک آدينه) با روش تدريس و نحوه‌ي عملکرد معملين در هر هفته آموزشي آشنا مي شوند.

 

افزايش توانمندي هاي دانش آموزان

علاوه بر کاربردهاي ذکر شده، ساختار هدفمند و آموزشي کاربرگ دبستان باعث افزايش دقت و تمرکز بلندمدت کودکان مي شود و توانايي حل مساله را در آنها به چالش مي کشاند و در نهايت منجر تقويت حافظه، يادگيري دقيق، درک عميق تر مفاهيم و افزايش هماهنگي چشم و دست مي شود.

 

ويژگي هاي کاربرگ دبستان

يک کاربرگ زماني کاربردهاي فوق را دارد و از مزايا برخوردار مي باشد که ويژگي هاي يک کاربرگ استاندارد را دارا باشد. برخي از کاربرگ ها متناسب با نيازها و توانمندي هاي دانش آموزان نبوده و نه تنها باعث بهبود فرايند يادگيري نمي شوند، بلکه منجر به کاهش اعتماد به نفس در دانش آموزان، افت تحصيلي، ايجاد فشار رواني و سردرگمي دانش آموزان مي شوند.

 

لذا هنگام طراحي و يا خريد کاربرگ دبستان شايسته است ويژگي هاي زير را در نظر داشته باشيد:

 

کاربرگ طراحي شده بايد متناسب با نيازهاي آموزشي و توانمندي هاي علمي دانش آموزان در همان مقطع تحصيلي باشد.

سوالات و تمرين هاي موجود در کاربرگ بايد بر اساس استانداردهاي آموزشي طرح شده باشند.

محتواي آموزشي مطرح شده در کاربرگ بايد مطابق با بودجه‌بندي و سرفصل هاي کتاب درسي باشد.

کاربرگ بايد از جذابيت بصري و محتواي تصويري برخوردار باشد به گونه اي که باعث يکنواختي و عدم جذابيت براي دانش آموزان نشود.

بخشي از محتواي کاربرگ به تقويت مهارت هاي فردي دانش آموزان بپردازد و جنبه سرگرمي نيز داشته باشد.

تعداد صفحات و سوالات کاربرگ نبايد بيش از اندازه باشد.

با توجه به حجم گسترده و متنوعي از مطالب که در دبستان ارائه مي شود، بهره گيري از کاربرگ و پيک آدينه در فرايند آموزش و يادگيري دانش آموزان حرکتي بسيار ارزشمند در راستاي بهبود و تقويت مهارت‌ها و توانمندي‌‌هاي علمي دانش‌ آموزان به شمار مي رود. چه بسا استفاده از کاربرگ در فرايند آموزش منجر به کنترل زمان و مديريت بهتر کلاس درس مي شود. ضمن انکه با طراحي و تهيه کاربرگ هاي مناسب دبستان مي توان به ميزان قابل توجهي يادگيري کودکان را بهبود بخشيد.

 

شما ميتوانيد از کاربرگ هاي راياد (رايانه + يادگيري ) Rayad استفاده کنيد و وضعيت تحصيلي دانش آموزان و فرزندانتان را بهبود دهيد.

کاربردها و ويژگي هاي مثبت کاربرگ دبستان به اندازه اي در روند آموزش موثر مي باشد که امروزه به يکي از محصولات آموزشي مورد نياز مدارس تبديل شده و به هيچ عنوان نمي توان کارايي آن را ناديده گرفت. اميدوارم با مطالعه اين مطلب به اهميت استفاده از کاربرگ دبستان پي برده باشيد و در فرايند آموزش و يادگيري کودکان از آن بهره مند شويد.

 

منبع: افکارنيوز

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 187 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 16:00

با خدمات خودرو بر امدادي بيشتر آشنا شويد

خودروبر امدادي يکي از خدمات مورد نياز براي صاحبين خودرو به شمار مي رود و ما قصد داريم در اين مقاله شما را بيشتر با خدمات خودروبر امدادي آشنا کنيم. به طور کلي در جامعه ما وقتي از خودروبر امدادي صحبت مي شود، منظور خودرو هاي خودروبر است كه براي حمل و نقل خودرو کار مي کنند و ما کمتر با خدمات اصلي كه يک خودروبر امدادي مي تواند به ما ارائه دهد آشنايي داريم.

در حالي كه خودروبر امدادي شامل خدمات بسياري است كه شامل تعمير، رفع عيب، تشخيص عيب و در صورت نياز حمل خودرو تا تعميرگاه مي شود. دلايل زيادي مي تواند سبب شود كه ما از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيم كه اين دلايل شامل حوادث و مشکلات ناشي از فرسودگي يا عيب هاي داخلي خودرو مي شود.

به طور کلي ما فکر مي کنيم وقتي خودروي ما دچار اشکال مي شود، از خودروبر امدادي بايد براي حمل خودرو استفاده کنيم و اين به طور کلي فکري غلط به شمار مي رود. در ادامه به بررسي مهمترين وظايف يک خودروبر امدادي خواهيم پرداخت و در اين زمينه اطلاعات بيشتري را با شما در ميان خواهيم گذاشت.

شرح خدمات خودروبر امدادي چيست؟

عوامل زيادي مي تواند سبب شود تا شما از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيد. به طور کلي مي توان گفت كه خدمات خودروبر امدادي از وقتي شما خرابي و نياز به تعمير را در خودروي خود احساس مي کنيد و تا وقتي خودروي شما رفع عيب شود ادامه پيدا مي کند.

در واقع خودرو بر امدادي براي رفع عيب خودروي شما ارسال مي شود و اگر خودروي شما نياز به تعميرات سطحي داشته باشد، همه خدمات توسط کارشناس صورت مي گيرد و اگر خودروي شما نياز به قطعه جديدي نداشته باشد، قطعا اين کار توسط خودروبر امدادي انجام داده خواهد شد.

شما مي توانيد از اين خدمات درب منزل و يا در هر محلي كه خودروي شما نياز به تعميرات داشته باشد استفاده کنيد. خودرويي كه خودروبر امدادي از آن استفاده مي کند خودروبر بوده و شما مي توانيد با خيال راحت از آن براي حمل خودروي خود تا نزديک ترين يا بهترين تعميرگاه مدنظرتان استفاده کنيد.

مزاياي استفاده از خودروبر امدادي

شايد فکر کنيد كه ارسال خودرو و به اولين تعميرگاه به صورت حضوري مراجعه کردن مي تواند جوابگوي نياز شما باشد و نيازي به استفاده از خدمات خودروبر امدادي نداشته باشيد. در حالي كه اين کار به خصوص در بزرگراه ها بر خلاف قانون بوده و مي تواند باعث بروز حادثه يا سوء استفاده ديگران باشد. بهتر آن است كه با کارشناسان خودروبر امدادي تماس بگيريد.

اين امر حتي براي مشکلات ظاهري خودرو و يا تصادف هم مناسب بوده و مي تواند به شما کمک کند تا در کوتاهترين زمان بتوانيد از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيد. اگر سوالي داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات استفاده کنيد پيشنهاد مي شود كه با کارشناسان خودروبر پارس تماس بگيريد و سوالات خود را در زمينه استفاده از اين خدمات بپرسيد.

به طور کلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يکي از مهمترين و بهترين روش هايي است كه براي تعمير و رفع عيب خودرو هم اکنون در دسترس شماست و مي توانيد از اين روش براي دسترسي به بهترين خدمات استفاده کنيد. همينطور استفاده از اين خدمات به طور کلي مي تواند در مديريت هزينه ها و کاهش هزينه هاي تعميرات تاثيرگذار باشد.

کلام آخر

طبق قوانين راهنمايي و رانندگي كه براي خودروي خراب يا نيازمند تعمير يا آسيب ديده در تصادفات اعلام شده است، امکان بکسل کردن و کشيدن آن توسط خودروي سواري ديگري وجود ندارد و براي حفظ ايمني جاده ها بايد از خدمات خودروبر امدادي در اين موارد استفاده شود. در اين مقاله شما را با مهمترين مزاياي استفاده از خودروبر امدادي آشنا کرديم و شما مي توانيد از اين روش براي تعمير يا حمل خودروي خود استفاده کنيد. به طور کلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يکي از مهمترين و برترين خدماتي است كه هم اکنون در دسترس شما بوده و مي توانيد با خيال راحت از اين خدمات استفاده کنيد.

اگر سوالي در اين زمينه داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات در شمال يا شرق تهران استفاده کنيد مي توانيد با کارشناسان خودروبر پارس  khodrobarpars.irبه صورت تلفني يا اينترنتي ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در اين زمينه بپرسيد. همينطور همانطور كه گفته شد. اين خدمات تنها براي خودروي آسيب ديده يا خراب از ديد مکانيکي نيست و کساني كه نياز به پنچرگيري يا رفع عيب قسمت برق را دارند هم مي توانند از اين خدمات کمک بگيرند.

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 186 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:21

زمان عرضه آفيس 2021 براي ويندوز و مک او اس مشخص شد

اخبار اپليکيشن‌هامايکروسافت

 

مايکروسافت اعلام کرد که نسخه بعدي آفيس اواخر سال جاري ميلادي عرضه خواهد شد. اين نسخه تحت عنوان آفيس 2021 براي دستگاه‌هاي ويندوزي (32 بيتي و 64 بيتي) و مک او اس در دسترس قرار خواهد گرفت و يک مجموعه نرم افزار اداري يکبار خريد است. به اين معني که تنها با پرداخت هزينه اوليه و خريد آن مي‌توان براي هميشه از اين مجموعه نرم افزاري استفاده کرد. اين سياست فروش در واقع بر خلاف سياست خريد اشتراک مي‌باشد که مايکروسافت در آفيس 365 پياده کرده است. با ديجي رو همراه باشيد.

در حالي که مايکروسافت هنوز به تمام جزئيات مربوط به تغييرات آفيس 2021 اشاره نکرده، اما اين نکته را ذکر کرده که مجموعه نرم افزاري جديد از حالت تاريک پشتيباني خواهد کرد و آرايه‌هاي پويا (Dynamic Arrays) و XLOOKUP نيز به برنامه اکسل آن افزوده شده است.

دوربين مداربسته چيست؟     تجهيزات دوربين مداربسته

بد نيست بدانيد که هم آفيس 2021 و هم آفيس LTSC (کانال سرويس‌دهي بلند مدت) براي کسب و کارها و مشاغل تنها 5 سال پشتيباني خواهند شد و اين در حالي است که تا پيش از اين مدت پشتيباني از مجموعه نرم افزاري آفيس 7 سال بود. قيمت نسخه‌هاي Professional Plus و Standard و همچنين برنامه‌هاي مجزا نيز براي کاربران تجاري 10 درصد بيشتر از قيمت فعلي خواهد بود، اما براي بقيه افراد تغييري نخواهد داشت.

بيشتر بخوانيد :            بهترين دوربين مدار بسته   انواع دوربين مدار بسته

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 181 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:17

رابط شبکه در تجهيزات مدار بسته هايک ويژن

رابط کاربري يا Network Interface ، قسمتي از تجهيزات   دوربين مداربسته  هايک ويژن هست که ، کابل و کانکتور شبکه بهش وصل و تصاوير از بستر کابل هاي شبکه منتقل مي شه . سوئيچ شبکه ، دوربين و دستگاه DVR و NVR حداقل يک رابط شبکه دارن و با اين رابط به کابل شبکه وصل مي شن .
رابط شبکه يا پورت LAN ، تجهيزات مدار بسته  هايک ويژن  ويژگي هاي مختلفي داره که برخي از مهمترين اونها رو در ادامه مي تونين مشاهده کنين

 

رابط شبکه در تجهيزات مدار بسته هايک ويژن

تقريبا تمامي رابط هاي شبکه در تجهيزات مدار بسته از نوع RJ45 هستند . اين رابط ها با استفاده از کانکتور شبکه به انواع کابل هاي شبکه ( Cat5 يا Cat6 ) وصل مي شن . از اين رابط ها براي انتقال تصوير دوربين ها با پهناي باند حداکثر 1000 مگا بيت بر ثانيه استفاده مي شه اما در صورتي که پهناي باند مجموع دوربين هاي مدار بسته از اين عدد بيشتر باشه ، معمولا از راهکار هاي ديگه اي مثل فيبر نوري استفاده مي شه .

هر رابط شبکه ، پهناي باند مخصوص خودش رو داره ، مثلا رابط شبکه دستگاه رکورد هايک ويژن معمولا پهناي باند 100 يا 1000 مگا بيت بر ثانيه رو دارن و اين يعني اين تجهيزات دريافت تصاوير با حداکثر پهناي باند مجموع 100 يا 1000 مگا بيت بر ثانيه را دارند و در صورتي که تصاوير با پهناي باند بيشتري روبرو بشن ، تصاوير زنده و ضبط شده رو با تاخير نمايش ميدن يا ضبط مي کنن . پهناي باند دستگاه هاي ضبط شامل پهناي باند ورودي و پهناي باند خروجي هست.

بيشتر بخوانيد:     پکيج دوربين مداربسته

  

تجهيزات مدار بسته POE ، از رابط هاي POE بهره مي برن که اجازه تغذيه دوربين POE توسط سوئيچ يا NVR با قابليت POE رو داره .
وظيفه رابط شبکه در دستگاه ضبط DVR يا NVR. شهرنت

اين رابط وظايف مختلفي داره که از جمله مي شه به اتصال دستگاه به سوئيچ شبکه ، کامپيوتر شخصي يا لپ تاپ ، مودم و … اشاره کرد . البته مي شه کليه تجهيزات بالا رو به سوئيچ شبکه وصل کرد و سپس سوئيچ شبکه رو به رابط کاربري دستگاه DVR يا NVR متصل کرد .

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 0:23

تلفن ويديويي دو منظوره تحت شبکه هايک ويژن

کمپاني هايک ويژن تلفن ويديويي ماژولار تحت شبکه را براي ارتقاي امنيت آپارتمان ها ارائه کرد ، اين محصول دو منظوره  با نصب بر روي درب ورودي خانه ها و آپارتمان هاي کوچک علاوه بر کارايي به عنوان زنگ درب امکان توسعه و ارتباط با سيستم مدار بسته IP را نيز دارد ، از اين رو مي توان در سناريو هاي مختلف از اين محصول دو منظوره استفاده کرد .

تلفن کننده ويديويي قابل نصب در قسمت درب ورودي مي تواند همه مزاياي يک سيستم نظارت تصويري را تنها از طريق دو سيم برق و ديتا ارائه نماد . اين مهم باعث صرفه جويي در هزينه و نصب آسان محصول مي شود و مي توان براي بهبود سطح ايمني ساختمان هاي مسکوني بزرگ هم از اين محصول استفاده نمود .

تصاوير Full HD دوربين اين آيفون هوشمند تصويري ، با ميدان و زاويه ديد مناسب بهترين کيفيت را ارائه مي کند به علاوه استفاده از قابليت ديد در شب و WDR در اين دستگاه باعث شده که بصورت 24 ساعته تصاوير با کيفيتي ثبت شود و کاربران علاوه بر مانيتور داخل ساختمان مي توانند تصاوير اين آيفون هوشمند را ازطريق نرم افزار تلفن همراه و از هر جاي دنيا مشاهده کنند .

اين سيستم ماژولار است و مي توان در سناريو هاي مختلف از آن استفاده کرد ، ارتباط با سيستم هاي مختلف مانند سيستم نظارت تصويري ، سيستم کنترل دسترسي ، سيستم دزدگير و … در اين آيفون هوشمند ماژولار وجود دارد . به علاوه مي توان لوازم جانبي مختلفي را بر روي اين دستگاه هوشمند تحت شبکه از طريق پروتکل هاي شبکه اضافه نمود .

 

تلفن ويديويي دو منظوره تحت شبکه  هايک ويژن

امکان اتصال دوربين مدار بسته بطور مستقيم به آيفون و استفاده از تصوير آن

  • کيفيت صدابرداري بالا حتي در محيط هاي شلوغ و پر سر و صدا
  • کنترل سيستم از راه دور و توسط نرم افزار موبايل
  • تنظيمات ساده سيستم
  • امکان نصب بر روي ديوار يا روي درب
  • مديريت با استفاده از نرم افزار CMS هايک ويژن
  • قابليت اضافه کردن 16 دوربين و مشاهده تصاوير بصورت محلي

برخي از مهمترين کاربرد هاي آيفون هوشمند تصويري ماژولار هايک ويژن  ( hikvision ) در ساختمان هاي مسکوني ، مدارس ، ساختمان هاي اداري مي باشد .

 

شرکت D-Link در حوزه شبکه فعاليت گسترده و موفقي داشته است و دليل آن را مي‌توان کيفيت هميشگي محصولات اين شرکت دانست. DPH-860S از تلفن‌هاي تحت شبکه اين شرکت تايواني است که قابليت‌هاي درخور تأملي در چنته دارد. اين تلفن به دوربين مدار بسته 5 مگاپيکسلي مجهز شده است تا مکالمات ويدئويي باکيفيت تمام انجام پذيرد. اين شرکت از يک صفحه‌نمايش رنگي 7 اينچي در تلفن تحت شبکه DPH-860S استفاده کرده است که علاوه بر تماس ويدئويي باکيفيت، رابط کاربري لذت‌بخش را رقم مي‌زند. از ديگر ويژگي‌هاي اين تلفن مي‌توان به سيستم‌عامل اندرويد اشاره کرد. با  روح اندرويدي که در اين تلفن بکار گرفته شده است؛ کاربر مي‌تواند اپليکيشن هاي جانبي اعم از مرورگر وب، ايميل و ... را نصب کند و از خدمات آنلاين ارائه‌شده، بهره‌مند شود.  اين تلفن تحت شبکه با 5 حساب کاربري VOIP، حالت‌هاي Hold، DND، دفترچه تلفن با تصوير پروفايل و ... مي‌تواند به ابزاري بسيار مفيد براي مديران بدل شود.

 

طراحي و ساخت

بنا به ادعاي شرکت D-Link، تلفن تحت شبکه DPH-860S چه از نظر عملکرد و چه از نظر طراحي يک نوآوري محسوب مي‌شود؛ البته اين طراحي در مقايسه با ويژگي‌هاي متعدد چندان چنگي به دل نمي‌زند. اين تلفن تحت شبکه  ابعاد 40 × 210 × 255 ميلي‌متري دارد و فضاي زيادي را بر روي ميز کار اشغال مي‌کند؛ البته به ياد داشته باشيد که اشغال چنين فضايي با در نظر گرفتن قابليت‌هاي اين تلفن، بيهوده نيست. اصلي‌ترين ويژگي طراحي اين تلفن، صفحه‌نمايش لمسي و رنگي آن است. اين صفحه‌نمايش ابعاد 7 اينچي و رزولوشن  480 × 800 پيکسل دارد که بيشتر قسمت‌هاي تلفن را پوشش داده است تا تجربه کاربري بي‌نظيري که D-Link از آن سخن مي‌گويد را فراهم کند. در پايين اين صفحه‌نمايش 4 عدد کليد تعبيه‌شده است که عملکرد هرکدام با آيکني مشخص‌شده است. تلفن تحت شبکه DPH-860S، علاوه بر زيبايي، کيفيت ساخت خوبي هم دارد و اين ويژگي شامل کليدهاي بادوام نيز مي‌شود. دوربين اين دستگاه تلفن در قسمت بالاي صفحه‌نمايش قرار داده‌شده است تا به هنگام مکالمه ويدئويي، کاربر به‌طور کامل در ديد قرارگرفته باشد. بدنه اين تلفن پلاستيکي است و از طراحي مشکي مات بهره مي‌برد. استفاده از اين طراحي باعث شده تا، بدنه تلفن اثرانگشت را جذب نکند. به‌منظور سهولت در استفاده، يک‌پايه پلاستيکي براي تلفن DPH-860S در نظر گرفته‌شده است.

جهت دريافت کليه  نصب دوربين مداربسته  ، نصب سيستم هاي کنترل تردد و اعلام سرقت مي توانيد با شرکت مهر تجارت تماس بگيريد.

 به دليل بهره‌مندي اين تلفن از صفحه‌نمايش و دوربين، ايجاد زاويه براي کاربري آسان الزامي است؛ اين پايه مي‌تواند در دو زاويه به پشت تلفن نصب شود. با طراحي گيره در کنار پايه، نصب اين تلفن به ديوار نيز امکان‌پذير شده است. در پشت تلفن يک کليد جوي استيک مانند تعبيه‌شده است که زاويه دوربين را نيز تغيير مي‌دهد که اين امر موجب افزايش انعطاف‌پذيري DPH-860S در مکالمات ويدئويي مي‌شود. در کنار اين کليد يک محفظه وجود دارد که درگاه‌هاي USB، microUSB و اسلات حافظه در آن جاي‌داده شده‌اند. براي دسترسي آسان، درگاه HDMI در گوشه سمت راست، دو درگاه گوشي تلفن در سمت چپ در نظر گرفته‌شده‌اند.

 

 

 

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 247 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:52

مزاياي طراحي سايت فروشگاهي  و شرکتي

براي کسب اطلاعات بيشتر در زمينه طراحي سايت شرکتي  اينجا کليک کنيد و از مزاياي مشاوره شرکت پيام آوا در زمينه طراحي سايت شرکتي بهره مند شويد

 

در حال حاضر يکي از پيش نيازها براي توسعه و جذب مشتريان بيشتر براي شرکت هاي کوچک و بزرگ است که فعاليت در فضاي اينترنت است. بسياري از مردم تمايل به فروشگاه در فروشگاه هاي آنلاين. دلايل اصلي زمان و صرفه جويي در هزينه هستند. اين فرصت مناسب براي کسب و کار براي به دست آوردن مزاياي بسياري توسط وب سايت فروشگاه خود را در حال توسعه ايجاد شده است. ويستا نرم افزار آماده براي همراهي شما در دستيابي به اهداف خود در ارائه انواع خدمات و مناسب ترين قيمت براي

 

با گذشت زمان ، تعداد کاربران اينترنت به طور پيوسته در حال رشد است. مبادلات مالي ناشي از خريد و فروش کالا در اينترنت افزايش مي يابد. بسياري از کار که در گذشته لازم بود, صرف مقدار زيادي از وقت و پول, در حال حاضر در کوتاه ترين زمان ممکن و به راحتي انجام. با استفاده از خدمات بانکي, ثبت نام در کلاس هاي مختلف, خريد آنلاين و خيلي بيشتر مي تواند به راحتي انجام مي شود با مراجعه به وب سايت ارائه دهنده خدمات.

 

در صورتي که شما قصد شروع يک کسب و کار, و يا اگر در زمينه کسب و کار شما تا به حال يک سطح بالا شما بايد يک فرصت است که با هدف معرفي محصولات و جذب مشتريان بيشتر و افزايش درآمد براي طراحي سايت خود اقدام نماييد.

- لوگو-ثبت نام

تبليغات

چه چيزي شما نياز به طراحي يک فروشگاه آنلاين؟

 

اين يک سوال است که براي بسياري ايجاد شده است. ما مي توانيم مي گويند که تبليغات رايج است پس از بازي در يک حمله تروريستي و يا با استفاده از تبليغات بنر مي تواند مورد استفاده قرار گيرد براي نشان دادن خودتان و تجارت و جذب مشتريان, اما ما مي گويند که ما اين روش ديگر و همانطور که در گذشته کمتر کسي توجه به اين روش.

 

اين درست است که شما نياز به ديده مي شود و با ارائه محصولات خود را, شما فقط نياز به انتخاب روش مناسب و تصميم جدي براي تغيير چگونه مي تواند کسب و کار شما تاثير مي گذارد. شما مي توانيد مزاياي بسياري با طراحي وب سايت حرفه اي خود را دريافت کنيد. علاوه بر تأثير پيشرفت و سود خود را, اين مزاياي بسياري براي کاربران و مصرف کنندگان.

 

هنگامي که يک کاربر مي بيند که شما نقض احترام به وقت و پول خود را ذخيره مي کنيد و برابري و به نوبه خود به karammdart به پشتيباني از خدمات در جهان است. البته ، در مورد استفاده از خدمات آنلاين شما مي خواهيد براي پيدا کردن. با مقايسه محصولات و ارائه دهندگان خدمات مختلف ، کاربر يک آيتم را انتخاب مي کند که دسترسي آسان دارد و مي تواند طيف گسترده اي از نيازهاي را برآورده کند.

 

مزاياي ايجاد يک فروشگاه آنلاين

 

شما بايد به واسطه در فروشگاه آنلاين خود را از اين فرصت ، شما بايد تعداد زيادي از مشتريان از سراسر شهرستان که شما را جذب کند. وب سايت شما 24 ساعت شبانه روز باز است و بسته نمي شود ، اين ويژگي براي خدمت به کاربراني که آن را به روز مي کنند طراحي شده است. محصولات و نام تجاري و در حال حاضر خود را در هزينه هاي خود را به صرفه جويي و کسب درآمد بيشتر براي رسيدن به. وب سايت شما در واقع کسب و کار شما را نشان مي دهد. شما همچنين مي توانيد محصولات مختلف فروش و ترويج محصولات و مارک هاي خود را. اين به نوعي يک سرمايه گذاري معقول است و شما فرصتي براي پاسخ دادن به مشتريان متعدد فضاي آنلاين خواهيد داشت.

https://webone.co/

 

يکي از نمونه هاي به طور گسترده استفاده مي شود و موفق از ايجاد يک فروشگاه آنلاين طراحي وب سايت DJ Kal است. در اين فرم طراحي شده است مطابق با اصول رابط کاربر براي تجربه کاربر در هنگام استفاده از سايت, ساخت هماهنگي مناسب و جذابيت خاص است. علاوه بر اين ، محل عناصر و طراحي ويژه صفحات تاثير زيادي دارد.

 

ايجاد يک فروشگاه آنلاين علاوه بر ارائه دهندگان خدمات براي مصرف کنندگان نيز مزاياي زيادي خواهد داشت. از نمونه شما مي توانيد به سرعت و به آساني دسترسي به طيف گسترده اي از محصولات شما مي توانيد مقايسه قيمت و جزئيات هر يک از محصولات و مشاهده تصاوير محصولات و ديگر به عنوان خوانده شده نظرات کاربران براي کشف دقت و به راحتي فروشگاه به سرعت و به راحتي آنلاين و غيره.، صرفه جويي در زمان و همچنين هزينه.

 

 

خدمات طراحي وب سايت حرفه اي در پيام آوا

 

تيم پيام آوا متشکل از کارکنان با تجربه و حرفه اي. هدف پيام آوا تشويق کسب و کارهاي کوچک و بزرگ و کمک به آنها در دستيابي به اهداف خود است. در اين زمينه شرکت هاي مختلف ارائه مي دهد خدمات مانند مشاوره حرفه اي ارائه مي دهد يک استراتژي مناسب براي توسعه کسب و کار, طراحي, خلاقانه و کاربردي با توجه به موضوعاتي مانند پاسخگويي است که تمرکز از پاسخ بيشتر کارفرما مي پردازد با توجه به انطباق با اصول برنامه نويسي در بخش هاي مختلف وب سايت خود را و پروژه کامل پشتيباني به ارائه پيشنهادات براي مشتريان.

https://webramz.com/

 

با هر گونه فعاليت و کسب و کار شما ، شما مي توانيد توسعه و جذب مشتريان بيشتر ، و همچنين پياده سازي خدمات و محصولات براي طراحي وب سايت. نرم افزار ويستا تضمين مي کند که همراه با خدمات متنوع و حرفه اي ، بهترين طراحي کرايه نيز توسط فروشگاه آنلاين ارائه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

مشاوره تخصصي از تيم پيام آوا

 

با تجربه موفق و نمونه کارها حرفه اي در طراحي وب سايت هاي شرکت هاي بزرگ ، تيم پيام آوا پردازش  آماده است تا بهترين نيازهاي مشتريان را برآورده کند. اگر شما نياز به مشاوره و ثبت نام سفارش,. مشاوران ما آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند و بهترين راه حل براي توسعه کسب و کار شما را ارائه مي دهند.

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 291 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 0:18

راهنماي خريد انواع اجاق گاز اخوان

به گزارش مجله اينترنتي دکوکده و به نقل از ?? بخر انواع اجاق گاز اخوان که به عنوان بهترين مارک اجاق گاز ايراني به شمار مي ‌رود به دليل تناسب کيفيت کارايي و قيمت‌ مناسب محصولات اين برند يکي از پرفروش ترين ها در ايران به شمار مي ‌رود. انواع اجاق گاز اخوان که به صورت صفحه گاز روميزي و يا توکار، اجاق گاز فردار و يا مبله توليد مي گردد که در تنوع رنگ بندي و صفحات مختلف از جمله صفحه استيل و شيشه و در رنگ هاي مشکي، سفيد توليد شده است.

ما در اينجا سعي داريم که انواع صفحه اجاق گاز روميزي توکار يا مبله (فردار) اخوان را با شما مورد بررسي قرار دهيم تا شما عزيزان بتوانيد در انتهاي اين مطلب بهترين مدل از بهترين مارک اجاق گاز روميزي را براي آشپزخانه خود انتخاب نماييد. پيش از هر چيز لازم است بدانيد آن چيزي که در هنگام انتخاب يک محصول مي ‌تواند بسيار مهم باشد، علاوه بر وجود استاندارد هاي استفاده شده، کارايي و تناسب کيفيت، طول عمر و سطح قيمت اجاق گاز اخوان مي باشد اگر بخواهيم ساده تر به اين نکته اشاره کنيم خريد اجاق گاز اخوان، انتخابي از با کيفيت ترين ها همراه با قيمت مناسب است.

در ابتدا مي توانيم انواع اجاق گاز اخوان را به دو دسته مختلف تقسيم مي کنيم: دسته اجاق گاز صفحه اي روميزي که به صورت توکار توليد مي ‌شوند و مدل‌ هاي مبله که به عنوان مدل هاي اجاق گاز فردار اخوان شناخته مي شوند.

m3_7dv6.jpg

انواع اجاق گاز روميزي اخوان

انواع اجاق گاز روميزي اخوان امروز طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب کرده است اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد که ترجيح مي دهيد يک اجاق گاز توکار و روميزي مجزا از فر در منزل خود داشته باشيد، انتخاب انواع صفحه گاز روميزي بهترين گزينه براي شماست البته به اين نکته اشاره کنيم که جديدترين مدل اجاق گاز به صورت روميزي طرفداران بسيار زيادي در دنيا را به دليل جاگيري کمتر، حمل و نقل آسان تر و ديزاين جديد تر به خود اختصاص داده است و شرکت اخوان نيز انواع اجاق گاز روميزي و صفحه گاز توکار خود را در تنوع بسيار زيادي توليد کرده است تا تمامي افراد بتوانند بر اساس سليقه و بودجه‌ اي که در نظر گرفته اند خريدي ساده تر داشته باشد. لازم به ذکر است که با توجه به کيفت محصولات اين شرکت قيمت اجاق گاز اخوان در مدل هاي روميزي تا حدي اقتصادي و مناسب به شمار مي ‌رود که مي ‌تواند با مدل اجاق گازهاي خارجي رقابت داشته باشد.

اگر بخواهيم به طور کلي انواع اجاق گاز روميزي را دسته ‌بندي کنيم بايد به اين نکته اشاره کنيم که انواع اجاق گاز صفحه اي و روميزي به صورت استيل يا شيشه در محدوده پخت هاي متنوع توليد شده ‌اند و کاملاً بر اساس جاي شما در آشپزخانه و ديزاين منزل تان مي توانيد اين مدل ها را انتخاب نماييد.

درباره اجاق گاز شيشه اي اخوان بايد به اين نکته اشاره کنيم که اين دسته از صفحه گازهاي روميزي که به صورت توکار توليد شده‌ اند و داراي صفحه شيشه اي از جنس سراميک سکوريت مي باشد؛ جنس اين صفحه ها مقاوم در برابر حرارت و ضد ضربه مي باشد و از ويژگي هاي مهم ديگر اين صفحه گاز شيشه اي اخوان مي ‌توان به ضد خش بودن آنها و سهولت در پاک کردن سطح صفحه هاي آنها اشاره نمود و شما ديگر لازم نيست در هنگام انتخاب و خريد اجاق گاز شيشه اي اخوان نگران ماندگاري لک بر روي صفحه هاي انواع اجاق گاز اخوان باشيد. اين دسته از محصولات شرکت اخوان نيز در تنوع رنگي مشکي و سفيد توليد شده است و شما عزيزان مي توانيد اجاق گاز 5 شعله اخوان تا 2 شعله آن را بنا به فضاي خود انتخاب نماييد، لازم به ذکر است که فواصل استاندارد محدوده هاي پخت در انواع اجاق گاز روميزي اخوان امکان استفاده هم زمان از شعله ها را فراهم مي سازد.

 

انواع اجاق گاز استيل اخوان

انواع اجاق گاز استيل اخوان به دليل داشتن جنس مناسبي بر روي صفحه شان طرفداران بسيار زيادي را به خود جلب کرده است چراکه اين استيل به کار رفته شده بر روي صفحه گاز اخوان به گونه اي مي باشد که علاوه بر ضد خش بودن، به سادگي قابل پاک شدن مي باشند. اين جنس از استيل مقاوم در برابر حرارت و خش دار مي باشد که همين امر باعث مي شود تا به مرور زمان ظاهر زيباي خود را حفظ کنند و اگر غذاي شما سر رفت يا هرگونه لکه هاي بر روي اجاق گاز روميزي استيل شما ايجاد شد، به سادگي با يک دستمال و بدون ماندگاري لکه تميز شود. شما در انواع اجاق گاز استيل اخوان نيز مي توانيد بنا به جاي خود در آشپزخانه ‌تان اجاق گاز 5 شعله استيل اخوان را تا 2 شعله انتخاب نماييد و همانطور که در مدل شيشه نيز اشاره نموديم، تمام شعله ها در فواصل کاملاً استاندارد طراحي شده اند و شما امکان استفاده هم زمان از محدوده هاي پخت را خواهيد داشت که با در نظر گرفتن کيفيت آن متوجه مناسب بودن قيمت اجاق گاز اخوان خواهيد شد.

ويژگي هاي مشترک انواع صفحه گاز صفحه اي

از آنجايي که يکي از پرکاربردترين وسيله ها در هر آشپزخانه اي اجاق گاز به شمار مي ‌رود لذا دانستن ويژگي‌ هاي فني و مشخصات اين دستگاه پرکاربرد از مهم ترين ارکان انتخاب در خريد شما محسوب مي ‌شود. اخوان بالاي نيم قرن است فعاليت فروش گسترده اي دارد و توانسته يکي از با کيفيت ‌ترين اجاق گاز ايراني را توليد کند، خالي از لطف نيست که به اين نکته اشاره کنيم که هنگامي که سخن از بهترين مارک اجاق گاز ايراني يعني اخوان به ميان مي ‌آيد قطعاً معروفيت اين برند اتفاقي نبوده است و عملکرد مناسب و با کيفيت محصولاتش توانسته اخوان را به اينجا برساند که هر يک از ما، نام درخشانش را در دسته محصولات اجاق گاز بشنويم. از ديزاين، ظاهر زيبا و با کيفيت اجاق گاز اخوان که بگذريم، مي رسيم به بخش موارد فني شرکت اخوان، از اين رو سعي داريم در ادامه اين متن با بيان ويژگي‌ هاي مهمي که به اين برند معتبر اعتبار بخشيده است همراه شما باشيم.

 

بررسي عملکرد ترموکوپل

شرکت اخوان انواع صفحه گاز روميزي و اجاق گاز ‌هاي خود را همراه با بالاترين سطح استاندارد و ايمني توليد مي ‌کند، وجود ترموکوپل هاي فوق سريع در انواع اجاق گاز اخوان مي تواند امنيت شعله را براي شما تضمين خواهد نمود. اگر در اينجا بخواهيم نگاهي داشته باشيم به ساختار يک ترموکوپل بايد بگوييم ترموکوپل ها از دو فلز غير هم جنس توليد شده‌اند که از يک سمت به يکديگر جوش خوردند و تا زماني که انتقال حرارت صورت گيرد، جريان گاز وجود دارد و به محض اينکه به صورت سهوي و بنا به هر علتي شعله خاموش شود جريان گاز قطع مي گردد بارها و بارها در هر خانه ‌اي اتفاق افتاده است که شعله ها براثر سر رفتن غذا و يا کم شدن اکسيژن در فضا و به هر علت ديگري همچون وزيدن باد خاموش شود و اين امر يکي از تکرار شدني ترين موارد در هنگام استفاده از يک اجاق گاز روميزي و يا مبله به شمار مي ‌رود، در اين زمان مي باشد که يک ترموکوپل فوق سريع عملکرد خود را انجام مي ‌دهد و جلوي پخش گاز در فضا را خواهد گرفت و از هرگونه آتش سوزي و مسموميت ناشي از گاز جلوگيري خواهد کرد لذا در هنگام خريد اجاق گاز اخوان ديگر لازم نيست نگران امنيت دستگاه خود باشيد چراکه شما يکي از استاندارد ترين اجاق گاز روميزي و صفحه اي را براي آشپزخانه خود انتخاب نموده ايد. اين ويژگي در کنار مشخصات ديگر اين دستگاه باعث شده است که ما بتوانيم قيمت اجاق گاز اخوان را به نسبت کيفيت آن کاملاً منطقي و اقتصادي برشماريم.

بررسي فندک اتوماتيک

يکي ديگر از امکانات اجاق گاز اخوان مي توانيم به استفاده از بهترين نوع فندک اتوماتيک در جديدترين اجاق گاز اخوان اشاره کنيم به کار برده شده است و شما به آساني مي توانيد با فشردن ولوم هاي دستگاه رو به پايين و چرخاندن آن برخلاف عقربه هاي ساعت هر يک از شعله ها را به صورت مجزا و سريعاً روشن فرماييد، جنس اين نوع از فندک ها با طول عمر بسيار بالا، ساليان طولاني بدون خرابي مي تواند براي شما کار کند، استفاده از اين نوع فندک و ترموکوپل توسط اين شرکت در کنار قيمت اجاق گاز اخوان توانسته نظر بسياري از افراد را به خود جلب کند و رقيبي سر سخت براي برندهاي خارجي بشمار آيد.

نگاهي بر شبکه هاي چدن در اجاق گاز اخوان

يکي ديگر از ويژگي ‌هاي انواع اجاق گاز اخوان داشتن شبکه‌ هاي از جنس چدن بر روي محدوده‌ هاي پخت آن مي باشد که داراي ويژگي هايي است که به صورت مختصر در اينجا بدان اشاره خواهيم کرد جنس چدن هاي استفاده شده در اين دستگاه‌ نسوز مي باشد که بر اثر مرور زمان و قرارگيري بر روي حرارت تغيير رنگي در آنها ايجاد نخواهد شد که اين امر باعث مي‌ شود که شما ظاهر زيباي اجاق گاز روميزي تان را ساليان سال همانند روز اول در اختيار داشته باشيد از ديگر مشخصات اين جنس از چدن مي‌ توان به شستشوي آسان آن اشاره نمود، شما به آساني مي‌ توانيد چدن ها را درون ماشين ظرفشويي يا به صورت دستي با آب و صابون بشوييد و پس از شستشو شما شاهد ماندگاري لک بر روي آنها نخواهيد بود. در انواع اجاق گاز روميزي هاي اخوان شما شبکه هاي متفاوتي با طراحي هاي مختلف خواهيد ديد که علاوه بر پخش يکنواخت حرارت براي پخت غذا به صورت تک تک و جداگانه براي محدوده‌ هاي پخت يا به صورت يکپارچه تر طراحي شده اند.

قطعات به کار رفته در انواع گاز اخوان

تمامي قطعات استفاده شده در شرکت اخوان براي توليد انواع اجاق گاز روميزي استيل و شيشه اي داراي کيفيت بسيار بالا يي مي باشد، البته به اين نکته اشاره کنيم که برخي از مدل هاي توليدي اين شرکت با قطعات خارجي و ايتاليايي مي باشد و به همين دليل شما مي ‌توانيد تنوع قيمت در مدل هاي متنوع اجاق گاز روميزي اخوان را شاهد باشيد اما لازم است به اين نکته تأکيد کنيم که چه در مدل ها با قطعات خارجي و چه در قطعات ايراني درجه يک، دستگاه هاي توليد شده توسط اين شرکت قطعاً قيمت اجاق گاز اخوان را مي ‌تواند به انتخابي کاملا منطقي و اقتصادي براي شما عزيزان رقم زند.

 

نگاهي بر انواع اجاق گاز فردار اخوان

همانطور که اشاره کرديم انواع اجاق گاز اخوان به صورت روميزي يا اجاق گاز فردار توليد شده است، انواع اجاق گاز فردار اخوان را که به صورت اجاق گازهاي مبله مي ‌شناسيم با ديزايني زيبا و به کارگيري به روزترين تکنولوژي هاي روز دنيا توليد شده اند و اين دستگاه هاي دوکاره مي تواند کارايي هاي بسيار تکميلي را در اختيار شما بگذارد، انواع اجاق گاز مبله اخوان با فرهايي در گنجايش هاي متفاوت توليد شده است که اين فر ها به دليل داشتن لعاب با کيفيت و خاص خود به آساني قابل پاک شدن مي باشند چراکه سطح داخلي آنها مانده هاي غذا و چربي را بر روي خود نگه نمي دارند.

انواع اجاق گاز فردار معمولاً داراي جوجه گردان هايي با موتورهاي پيشرفته و قدرتمند مي باشند که به دليل پخش يکنواخت حرارت در داخلشان طبخ يکنواخت جوجه را در اختيار شما مي گذارد، شما توانيد براي پخت انواع غذا، کيک، پيتزا و يا جوجه از اين اجاق گاز فردار اخوان به عنوان يک دستيار آشپزخانه حرفه ‌اي استفاده کنيد، اگر شما نيز در دسته افرادي هستيد که مي خواهيد يک اجاق گاز مبله و فر دار را براي خود تهيه کنيد، پس انتخاب از بهترين مارک اجاق گاز فر دار اخوان مي ‌تواند انتخابي مناسب‌ براي شما عزيزان باشد، با خريد اجاق گاز فردار اخوان يا همان مبله شما يک تير و دو نشان داشته ايد و يک دستگاه فر گازي و برقي تکميل با کاريي هاي بالا و يک اجاق گاز مجزا را در اختيار خواهيد داشت و از اين رو مي توانيم بگوييم قيمت اجاق گاز فردار اخوان مي ‌تواند براي شما بسيار به صرفه و منطقي باشد، وجود سطح ايمني و استانداردهاي بالا، ترموکوپل فوق سريع، شبکه ‌هاي چدن نسوز، استاندارد فواصل در محدوده ‌هاي پخت نيز از ديگر ويژگي هاي اين دسته از محصولات اخوان به شمار مي ‌رود.

حتماً در هنگام انتخاب و خريد از شرکت اخوان شما به دنبال ضمانت نامه و کارت گارانتي نمايندگي فروش شرکت اخوان هستيد لذا لازم است با توجه به آنکه کدام يک از نمايندگي هاي اخوان و يا فروشگاه اينترنتي کالاي شان را با ضمانت نامه اصلي و شرکتي اخوان ارائه مي ‌کنند، خريدتان را از فروشگاه لوازم خانگي معتبر انجام دهيد. شما عزيزان مي توانيد انواع اجاق گاز اخوان را با گارانتي معتبر شرکتي همراه با بهترين قيمت اجاق گاز اخوان در فروشگاه اينترنتي 20 بخر، ديجي کالا، زنبيل و ديگر مراکز فروش معتبر انجام دهيد.

منبع: decokadeh.com

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:30

مشتريان امروز نسبت به گذشته آگاه تر شده اند, به همين دليل تبديل يک شخص به مشتري نيز بايد هوشمندانه تر صورت گيرد. هر شرکتي که بتواند اين کار را بهتر انجام دهد در رقابت موفق خواهد شد و چنانچه بتواند برند خود را در دل مشتريان جاي دهد از رقبا به صورت چشمگيري فاصله خواهد گرفت به نحوي که خود مشتري براي شما مشتري جديد توليد مي کند. در اوج، بهترين نرم افزار CRM، همه پيش نيازها براي تبديل يک سرنخ به مشتري ديده شده و براي راحتي مراحل نيز هوش مصنوعي بالايي به کمک پرسنل شما خواهد آمد.

به عنوان مدير يک سازمان، قطعا به خوبي مي‌دانيد که اگر قرار است کسب و کار شما ساليان سال به بالندگي خود ادامه دهد، بايد با توجه به چشم انداز تعريف شده، يک استراتژي مناسب و دقيق براي هدايت کسب و کار خود تدوين کنيد.
بدون شک اهداف بلندي براي برنامه فروش و سودآوري سازمان خود تعريف کرده ايد. اما براي پيشبرد اين اهداف، به اطلاعات مرتبط، دقيق و به هنگام نياز است تا هر لحظه از حرکت سازمان خود در مسير پيشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشيد. نرم افزار CRM با ارائه اطلاعات مفيد و يک دست، اين امکان را به شما مي دهد که از عملکرد تيم‌هاي فروش، پشتيباني، ارائه خدمات به مشتري و بازاريابي خود آگاه شويد. همچنين مي توانيد از داده هاي مربوط به کانال هاي مختلف فروش و رسانه هاي اجتماعي خود را رصد نماييد.

منبع :  نرم افزار سي ارم

تابستانه...
ما را در سایت تابستانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar kelassdahom بازدید : 188 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 5:02

لینک دوستان

خبرنامه